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Opérateur(trice) en Chef Bilingue (Anglais) / Bilingual (French) Lead Operator (FT) - Full Time / À Temps Plein

Organization Overview:

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West Unified Services Canada

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Industry Sector: Customer Service / Service à la clientèle

Organization Description:

One company. One team.

For nearly three decades, West has provided a broad range of communication and network infrastructure solutions that support our client’s critical communications. Through our five lines of business, we enable over 7 million connections per day. Last year alone, West managed over 64 billion telephony minutes, facilitated over 290 million 9-1-1 calls, delivered over 1.2 billion automated notifications and hosted 159 million conference calls. However, these solutions only go as far as the people behind them, and that is why West is dedicated to hiring passionate people who have the talent and desire to succeed.

Job Listing #3604

Opérateur(trice) en Chef Bilingue (Anglais) / Bilingual (French) Lead Operator (FT) • Full Time / À Temps Plein

Date Posted: 15 Apr 2019

Application Deadline: 06 May 2019

Location: Kingston and Surrounding Area

Category: Customer Service / Service à la clientèle

Hours Per Week: 40

Pay Rate: Hourly Wage / Rémunération Horaire $16.00

Language Requirements: Bilingual / Poste Bilingue

Job Description:

Le (la) titulaire du poste est chargé(e) du traitement des appels conférence entrants pour plusieurs clients, ce qui inclut obtenir, entrer et vérifier les informations demandées (c.-à-d. le nom, l’entreprise, le titre, l’adresse de courriel, etc.), répondre à des questions de base concernant la conférence téléphonique, résoudre des problèmes élémentaires, fournir le service aux clients et se conformer aux scénarios approuvés.

  • Traiter les appels conférence entrants pour plusieurs clients, ce qui inclut obtenir, entrer et vérifier les informations demandées (c.-à-d. le nom, l’entreprise, le titre, l’adresse de courriel, etc.), répondre à des questions, résoudre des problèmes, fournir le service aux clients et se conformer aux scénarios approuvés.
  • Recueillir des informations concernant les participants à la réunion (c.-à-d. le nom, l’entreprise, le titre, l’adresse de courriel, etc.), entrer des informations en respectant les normes de rendement.
  • S’assurer que les appels sont traités d’une manière strictement conforme aux politiques, procédures et normes de qualités établies, ainsi qu’à toute loi ou réglementation provinciale applicable

*********************

Responsible for the processing incoming conference calls for numerous clients which includes obtaining, entering and verifying requested information (e.g., name, company, title, e-mail address, etc.), answering basic conference call questions, resolving basic issues, providing customer service and adhering to approved scripts.

  • Process incoming conference calls for numerous clients which includes obtaining, entering and verifying information (e.g., name, company, title, e-mail address, etc.), answering questions, resolving issues, providing customer service and adhering to approved scripts
  • Gather information regarding meeting participants (e.g., name, company, title, e-mail address, etc.), entering information within performance standards
  • Ensure that calls are processed in strict adherence to established policies, procedures, and quality standards, as well as any provincial laws and regulations.

Qualifications:

Le (la) candidat(e) pour ce poste devra posséder les compétences minimales suivantes :

Expérience

  • Avoir complété avec succès le programme de formation initial et obtenu une note acceptable pour les évaluations liées à l’emploi, tel que décrit dans la matrice de formation et des résultats (c.-à-d. entrées au clavier, lecture, aptitudes de communication verbale, etc.), pour le poste d’opérateur/opératrice

Autres exigences

  • Suite de logiciels bureautiques
  • Connaissance du clavier d’ordinateur et de la souris
  • La maîtrise du français et de l’anglais est exigée

Possibilité d'une prime supplémentaire de 1$ de l’heure pour les talents linguistique

Programme annuel d'augmentation salariale liée au rendement

********************

  • Successfully complete the Initial Training Program and obtain an acceptable score on job-related assessments as outlined on the Training and Performance Matrix (e.g., keyboarding, reading, verbal communication skills, etc.) for the Operator position

Other

  • Suite of office package software
  • Knowledge of computer keyboard and mouse
  • Demonstrated fluency in French & English language

Potential for an additional $1/hr premium for English voice talent

Annual Pay for Performance merit salary increase program

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